Dankort + VISA/Dankort Mastercard VISA JCB Maestro

Voorwaarden

(Handelsvoorwaarden voor particuliere klanten / B2C zie onderaan de pagina)

 

Verkoop- en leveringsvoorwaarden Zakelijk / B2B

 

 

Algemene voorwaarden

Alle betalingen worden per Card gedaan.

Klachten moeten binnen 24 uur na ontvangst van het artikel worden ingediend.

We behouden ons het recht voor om onze prijzen zonder kennisgeving te wijzigen, maar geplaatste bestellingen worden altijd geleverd tegen de opgegeven prijzen.

 

Alle bestellingen, geplaatst vóór 9.00 uur, worden op dezelfde dag verzonden.

 

 

Betalingsvoorwaarden

14 dagen netto.

Bij betaling na de vervaldag worden de vergoeding en rente berekend volgens de geldende wetgeving.

 

 

Nieuwe klanten

Vooruitbetaling.

De factuur wordt verzonden naar het opgegeven e-mailadres.

De bestelling wordt verzonden nadat de betaling is ontvangen.

 

 

Vracht

Alle bestellingen worden verzonden met UPS vanuit Denemarken.

Wij hanteren UPS-lijstprijzen.

De verzendkosten voor uw bestelling verschijnen op de bestelling voordat u akkoord gaat en voor u tot betaling over gaat.

Alle pakketten worden verzonden met UPS naar het opgegeven adres.

We maken geen gebruik van backorders.

Als u het verkeerde postadres hebt opgegeven of het adres hebt verlaten, is het uw verantwoordelijkheid om het pakket van UPS te verkrijgen.

 

De levertijd van Organic Beauty Supply is 3-5 werkdagen.

Neem contact met ons op voor verzending en levering op info@organicbeautysupply.nl

 

De bestelling is exclusief verzendkosten.

 

 

Vrachtschade

Als u beschadigde producten ontvangt, schrijf dan naar info@organicbeautysupply.nl

Vul het volgende in het onderwerpveld in: Beschadigd product ontvangen op xx.xx.xxxx.

 

Wij zullen uw mail binnen 48 uur verwerken.

 

 

Annuleren

U heeft 14 dagen de tijd om te annuleren wanneer u bij ons winkelt.

 

De annuleringsdeadline vervalt 14 dagen na de dag waarop u uw producten hebt ontvangen of wanneer het laatste product fysiek in uw bezit is gekomen is in het geval van een overeenkomst over verschillende producten die in één bestelling zijn besteld en afzonderlijk worden geleverd.

 

U moet ons binnen 14 dagen na ontvangst laten weten dat u uw aankoop wilt annuleren. De kennisgeving moet worden gedaan per e-mail aan info@organicbeautysupply.nl of met behulp van het standaard annuleringsformulier. Maak ons in uw communicatie duidelijk dat u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht.

 

U kunt niet eenvoudigweg annuleren door de zending te weigeren zonder ons tegelijkertijd op de hoogte te stellen.

 

 

Retourneren

U moet uw bestelling zonder onnodige vertraging en binnen 14 dagen nadat u ons heeft gemeld dat u uw aankoop wilt annuleren, aan ons retourneren. U moet de directe kosten dragen die gepaard gaan met het retourneren van het pakket. U draagt het risico dat de producten veilig naar ons toekomen.

 

De staat van het artikel wanneer u het retourneert:

 

U bent alleen aansprakelijk voor eventuele waardevermindering van het product als gevolg van andere handelingen dan noodzakelijk is om de aard, kenmerken en werking van het product te bepalen. Met andere woorden, u kunt het product op dezelfde manier proberen als wanneer u het in een fysieke winkel hebt geprobeerd, maar u mag het niet echt gebruiken.

 

Als het product is geprobeerd in aanvulling op wat hierboven is beschreven, beschouwen wij het als gebruikt, wat betekent dat u bij annulering van de aankoop slechts een deel of geen van de aankoopprijs ontvangt, afhankelijk van de commerciële waarde van het product.

 

 

Terugbetaling van het aankoopbedrag

Als u uw aankoop annuleert, krijgt u het bedrag terug dat u ons heeft betaald. In het geval van een waardevermindering waarvoor u aansprakelijk bent, wordt dit bedrag ervan afgetrokken.

 

Als u gebruik maakt van uw recht op annulering, zullen wij alle van u ontvangen betalingen terugbetalen, inclusief verzendkosten (behalve eventuele extra kosten die voortvloeien uit uw keuze voor een andere vorm van levering, anders dan de goedkoopste vorm van standaardlevering die wij aanbieden), zonder onnodige vertraging maar 14 dagen vanaf de datum waarop wij uw kennisgeving hebben ontvangen om deze Overeenkomst te annuleren. We zullen een dergelijke terugbetaling uitvoeren met hetzelfde betaalmiddel dat u in de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt, tenzij u uitdrukkelijk anders bent overeengekomen.

 

We kunnen de terugbetaling inhouden totdat we het item hebben ontvangen, tenzij u eerder een bewijs van retour heeft geleverd.

 

 

Als u spijt hebt van de aankoop, moet het item worden verzonden naar:

ORGANIC Beauty Supply ApS

Aadalsvej 15

4720 Praestoe

Denemarken

  

U kunt de aankoop ook annuleren door een duidelijke kennisgeving te doen en deze persoonlijk af te leveren op het hierboven vermelde adres, zoals overeengekomen. Vergeet niet uw bestelnummer in het onderwerpveld in te voeren.

 

We ontvangen geen pakketten die onder rembours aan ons toegezonden worden.

 

 

Garantie

Tekortkomingen in de Aankoopwet kunnen van toepassing zijn op goederenaankopen.

 

Wanneer u bij ons winkelt, heeft u 24 maanden garantie. Dit betekent dat u het item kunt laten repareren, vervangen, terugbetalen of met korting, afhankelijk van de specifieke situatie. Het is een vereiste dat de klacht gerechtvaardigd is en dat het defect niet is ontstaan als gevolg van oneigenlijk gebruik van het product of ander schadelijk gedrag.

 

U moet binnen "redelijke tijd" reclameren nadat u het defect in het artikel heeft ontdekt. Als u reclameert binnen twee maanden nadat het defect is ontdekt, zal de klacht altijd op tijd zijn. Stuur een e-mail met de klacht naar ekspedition@beauty-supply.dk, waar u het probleem zo gedetailleerd mogelijk beschrijft.

 

Als de klacht gegrond is, vergoeden wij uw (redelijke) verzendkosten. Het artikel moet altijd in de juiste verpakking worden geretourneerd en vergeet niet een verzendbewijs te vragen zodat we uw verzendkosten kunnen terugbetalen.

 

 

Artikel verzenden naar:

ORGANIC Beauty Supply ApS

Aadalsvej 15

4720 Praestoe

Denemarken

 

We ontvangen geen pakketten die onder rembours naar ons toegezonden worden.

 

 

Privacy Policy

Om een overeenkomst met ons aan te gaan, hebben we de volgende informatie nodig:

Naam, KvK nummer, adres, tel. en e-mailadres.

Wij registreren uw persoonlijke gegevens om de goederen aan u te leveren.

Wij verzenden met UPS, zodat uw bestelling bij u kan aankomen, de koerier ontvangt de volgende informatie van ons:

Naam, adres, telefoon / mobiel nummer en e-mailadres.

 

De persoonlijke informatie wordt geregistreerd bij ORGANIC Beauty Supply ApS en vijf jaar bewaard, waarna de informatie wordt verwijderd.

 

De gegevensbeheerder op https://organicbeautysupply.dk is (eigenaar Anne-Mette Juhl Themsen).

 

Zoals vastgelegd bij ORGANIC Beauty Supply ApS, hebt u altijd het recht om bezwaar te maken tegen de registratie. U hebt ook recht op inzicht in welke informatie over u wordt vastgelegd.

U hebt deze rechten op grond van de wet op persoonsgegevens en neem in verband hiermee contact op met: info@beauty-supply.dk

 

 

 

 

Handelsvoorwaarden voor particuliere klanten / B2C

 

 

 

Algemene informatie

ORGANIC Beauty Supply ApS

Vat  31 87 08 60

Aadalsvej 15

4720 Praestoe

Denemarken

ekspedition@beauty-supply.dk

+45 40 84 41 43

 

 

Betaling

Bij ORGANIC Beauty Shop kun je betalen met Dankort, Visa/Dankort, Visa, JCB, MasterCard. 

Ongeacht het kaarttype / manier, is de vergoeding EURO 0,00.

Het bedrag wordt pas van uw kaart afgeschreven wanneer het artikel wordt verzonden.

Gratis bezorging Euro 100,-

 

 

Levering

Uw bestelling wordt door UPS naar het opgegeven adres verzonden
Wij leveren binnen 5-7 werkdagen.

 

 

Vrachtschade

Als u een beschadigd product ontvangt, kunt u schrijven naar ekspedition@beauty-supply.dk.

Gelieve het volgende in het onderwerpveld in te vullen: Beschadigd product ontvangen op xx.xx.xxxx.

Wij verwerken uw e-mail binnen 24 uur.

 

 

Herroepingsrecht

Als consument heeft u 14 dagen herroepingsrecht als u bij ons winkelt.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je je producten hebt ontvangen, of het laatste product in fysiek bezit hebt gekregen, in het geval van een overeenkomst over meerdere verschillende producten, die in één bestelling worden besteld en die afzonderlijk worden geleverd.

U moet ons binnen 14 dagen na ontvangst laten weten dat u uw aankoop wilt annuleren. De kennisgeving moet worden gedaan per e-mail aan ekspedition@beauty-supply.dk of door gebruik te maken van het standaardformulier voor herroeping. In je bericht moet je ons duidelijk maken dat je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht.

U kunt er geen spijt van krijgen door simpelweg te weigeren de zending in ontvangst te nemen zonder ons hier tegelijkertijd duidelijk van op de hoogte te stellen.

 

 

Opbrengst

U moet uw bestelling zonder onnodige vertraging aan ons retourneren, en niet later dan 14 dagen nadat u ons heeft laten weten dat u uw aankoop wilt annuleren. U draagt ​​de directe kosten van het terugzenden van het pakket. U draagt ​​het risico dat de producten veilig bij ons terecht komen.

 

 

Geen herroepingsrecht

Levering van verzegelde goederen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn voor retournering en waarvan de verzegeling na levering is verbroken.

 

 

De staat van het artikel wanneer u het terugstuurt

U bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering van het product, die te wijten is aan een andere behandeling dan nodig is om de aard, de eigenschappen en de werking van het product vast te stellen. Met andere woorden, u kunt het product op dezelfde manier uitproberen als in een fysieke winkel, maar u mag het niet in gebruik nemen.

Als het product is geprobeerd in aanvulling op wat hierboven is beschreven, beschouwen we het als gebruikt, wat betekent dat als u de aankoop annuleert, u slechts een deel of niets van het aankoopbedrag terugkrijgt, afhankelijk van de handelswaarde van het product .

 

 

Terugbetaling van het aankoopbedrag

Als je spijt hebt van je aankoop, krijg je het bedrag dat je aan ons hebt betaald terug. Bij waardevermindering waarvoor u aansprakelijk bent, wordt dit aankoopbedrag in mindering gebracht.

Als u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zullen wij alle van u ontvangen betalingen terugbetalen, inclusief leveringskosten (maar geen extra kosten als gevolg van uw eigen keuze voor een andere vorm van levering dan de goedkoopste vorm van standaardlevering die wij aanbieden), zonder onredelijke vertraging en onder alle omstandigheden binnen 14 dagen vanaf de datum waarop we op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing om deze overeenkomst te annuleren. We zullen een dergelijke terugbetaling doen met hetzelfde betaalmiddel dat u voor de oorspronkelijke transactie heeft gebruikt, tenzij u uitdrukkelijk anders bent overeengekomen.

We kunnen de terugbetaling inhouden totdat we het geretourneerde artikel hebben ontvangen, tenzij u eerder het bewijs van terugzending hebt geleverd.

 

 

Als je spijt hebt van de aankoop, moet het artikel worden opgestuurd naar:

ORGANIC Beauty Supply ApS

Aadalsvej 15

4720 Praestoe

Denemarken

 

 

U kunt de aankoop ook annuleren door een duidelijke mededeling te doen en deze op afspraak persoonlijk af te geven op bovenstaand adres. Vergeet niet uw ordernummer in het onderwerpveld in te vullen.

Wij ontvangen geen pakketten zonder bezorging of pakketten die per post worden verzonden. contant bij aflevering.

 

 

Klachtrecht

Wanneer je als consument bij ons winkelt, heb je 24 maanden recht om een ​​klacht in te dienen. Dit betekent dat u het artikel kunt laten repareren, omruilen, het geld terug of een korting op de prijs, afhankelijk van de specifieke situatie. Voorwaarde is dat de klacht gegrond is en dat het defect niet is ontstaan ​​als gevolg van onjuist gebruik van het product of ander schadelijk gedrag.

U dient binnen een "redelijke termijn" te reclameren nadat u het gebrek aan het artikel heeft ontdekt. Als u binnen twee maanden na ontdekking van het gebrek reclameert, is de klacht altijd tijdig. Stuur een e-mail met de klacht naar info@beauty-supply.dk, waar je het probleem zo gedetailleerd mogelijk beschrijft.

Indien de klacht gegrond is, zullen wij uw (redelijke) verzendkosten terugbetalen. Het artikel moet altijd in de juiste verpakking worden teruggestuurd en vergeet niet om een ​​ontvangstbewijs voor verzending te krijgen, zodat we uw verzendkosten kunnen terugbetalen.

 

 

Het artikel wordt verzonden naar:

ORGANIC Beauty Supply ApS

Aadalsvej 15

4720 Praestoe

Denemarken

 

 

Beleid persoonsgegevens

Om een ​​overeenkomst met ons aan te gaan, hebben wij de volgende gegevens nodig:

Naam, adres, tel.nr. en e-mailadres.

Wij registreren uw persoonlijke gegevens om het artikel bij u te kunnen bezorgen.

Wij verstrekken de volgende informatie over u aan Postnord en GLS: naam, adres, telefoon/mobiel, e-mailadres

De persoonsgegevens worden geregistreerd bij ORGANIC Beauty Supply ApS en vijf jaar bewaard, waarna de gegevens worden verwijderd.

De datamanager bij organicbeautysupply.dk is eigenaar Anne-Mette Juhl Themsen

Als geregistreerd bij ORGANIC Beauty Supply ApS heeft u altijd het recht om bezwaar te maken tegen de registratie. Ook heeft u recht op inzage in welke gegevens over u zijn geregistreerd. U hebt deze rechten volgens de Wet op de persoonsgegevens en vragen in dit verband moeten worden gericht aan: info@beauty-supply.dk.

 

 

Recht van beroep

Als u als consument een klacht wilt indienen over uw aankoop, neem dan contact op met info@beauty-supply.dk. Komen we er samen niet uit, dan kunt u een klacht sturen naar: info@beauty-supply.dk

Wij zullen uw klacht binnen 24 uur in behandeling nemen.

 

Centrum voor Klachtenbehandeling

Naevnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

Denemarken

 

 

Klachten

Als u een klacht over uw aankoop wilt indienen, neem dan contact op met: info@organicbeautysupply.nl Als we geen oplossing kunnen vinden, kunt u een klacht indienen bij de klachtencommissie voor consumenten als aan de voorwaarden hiervoor is voldaan.

 

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsensvej 35

 2500 Valby

  

www.forbrug.dk

PBS - Pengeinstitutternes Betalings Service
FDIH / Forbrugerrådet
Consumer Agency
The Danish Consumer Governance
Consumer Council
Forbrugerinformation